Feladott olvasmányok 1.
2016. július 06. írta: regulat

Feladott olvasmányok 1.

Hans Frick: Breinitzer vagy a másik bűn

Ritkán adok fel olvasmányt, mert szeretem azt hinni, hogy nem én választom a könyvet, hanem a könyv szólít meg engem.

breinitzerbor.jpgArra emlékszem, hogy Hans Frick Breinitzer vagy a másik bűn (Magvető, 1967) című regényét majdnem visszatettem, csak aztán a fülszöveg meggyőzött, hogy ez egy fontos regény.

Ez utóbbit nem vitatom, mert ahhoz el kellett volna olvasnom, és bizony ezt a művet én negyvenegy oldal után feladtam.

Számomra olvashatatlan mértékű staccatoval kerültem szembe…

Mondjuk, attól nem kell félnem, hogy másik Hans Frick mű kerül a kezembe, mert csak ezt az egy könyvét adták ki magyarul.

Pedig lehet, hogy remek krimiket írt… mint Kristóf Attila.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajokoffer.blog.hu/api/trackback/id/tr868870996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása