Talált tárgyak 9.
2016. július 13. írta: regulat

Talált tárgyak 9.

Lehetne a cím 9-10. is... így egyben. Mert hogy több is volt.... 

hajo.jpgRáadásul ez most kicsit szószátyárabb poszt lesz, mert én hagytam mindenfélét(!) a félbehagyott könyvben...

És igen, én is hagyok félbe könyvet… ritkán. Erről árulkodnak a benne felejtett könyvjelzőszerűségek.

Amikor a hetvenes évek végén a tévében leadták a Sakk, Kempelen úr! című tévéfilm sorozatot, akkor kikönyörögtem Szalantai Rezső Kempelen a varázsló című könyvét.

Hát nekem annyira nem jött be. Mondjuk, tudjuk be annak, hogy kb tizenkét éves voltam.

Négy évvel később 1983-ban ismét megpróbálkoztam a könyvvel és félbe maradt…

Honnan tudom, hogy pont 1983-ban?

Nos, benne van (illetve volt a mai napig) a Filmszem magazin melléklete, amit a Gyilkos bolygó című űrkrimi nézőinek osztogattak, a Corvin moziban…

kempelen1.jpg

Ez olvasás közben kerülhetett a könyvbe, mert az eredeti könyvjelző (az egy ilyen hajós mittoménmiből van letépve) egy velencei gálya és a Santa Maria…

A bejegyzés trackback címe:

https://hajokoffer.blog.hu/api/trackback/id/tr238884488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása